Dni Gutenberga - Mediafest
Motto Mediafestu to Inspiracja, Innowacja, Integracja. Poprzez dobór ciekawych tematów Mediafest inspiruje słuchaczy, prowadzi rozmowy o nowych trendach i innowacjach, a dzięki pozytywnej atmosferze - integruje wszystkich obecnych na spotkaniach.
Mediafest, który odbył się w ramach obchodzonych w Łodzi Dni Gutenberga, skupił się tym razem na tematyce szeroko pojętego czytelnictwa.
Wśród prelegentów byli:
- Katarzyna Kolanowska - dyrektor wydawnicza i dyrektor marketingu "Gazety Wyborczej", wydawca m.in. "Książek - magazynu do czytania" Agory, która przedstawiła temat Skąd się wzięły „Książki”?
- Monika Banach - Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy, współautorka kampanii "Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka", zaciekawiła uczestników wystąpieniem pt. „Przez łóżko do sukcesu w Social Media".
- Adam Wojdyło - prezes Spółki Polskie Badania Czytelnictwa, przeprowadzającej i dostarczającej wiarygodne badań nt. czytelnictwa prasy w Polsce, zaprezentował najnowsze badania na temat czytelnictwa książek przeprowadzone w ramach PBC.
Spotkanie przygotowali Marek Miller i Łukasz Felsztukier z łódzkiego Mediafest.